Pages Menu
 

Categories Menu

Posted by on lip 17, 2017 in Reklama i marketing |

Informować i umacniać wizerunek

Informować i umacniać wizerunek

Budowanie przekazu reklamowego ma co najmniej kilka celów w zależności od tego na czym najbardziej zależy zleceniodawcy. Jeżeli dopiero zaczyna działalność na rynku, zadaniem przekazu będzie poinformowanie potencjalnych klientów o nowym producencie. Kolejnym krokiem powinno być natomiast wzbudzenie świadomości konkretnych produktów i usług, oferowanych przez wspomniane przedsiębiorstwo. Nawet po intensywnej kampanii wprowadzającej nie można jednak spocząć na laurach.

 

Kolejne miesiące i lata to czas na prowadzenie akcji wspomagających i wspierających nie tylko sprzedaż, ale także budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Oprócz wartości informacyjnych ogromne znaczenie ma również wzbudzanie zainteresowania i swoistego pożądania wśród grupy odbiorców. Pozostaje to najważniejszą funkcją reklamy. Odpowiednio sformułowany przekaz powinien odwoływać się do uczuć, najczęściej pozytywnych, i sprawiać, że odbiorcy skojarzą posiadanie reklamowanego produktu z pozytywną zmianą w swoim życiu.