Pages Menu
 

Categories Menu

Posted by on lip 17, 2016 in Reklama i marketing |

Jakość, jakość i jeszcze raz jakość

Jak budować wizerunek firmy? Głowiło się nad tym wielu przedsiębiorców i specjalistów od public relations. Jednym udało się dojść do mniej lub bardziej trafnych wniosków, podczas gdy inni ciągle trafiają przysłowiową kulą w płot. Zwłaszcza ta druga grupa ma tendencję do oszczędzania na czym tylko się da. A to podstawowy błąd w budowaniu odbioru firmy. Wielu przedsiębiorców stawia okazałe biurowce, ale nie potrafi docenić pracowników czy zapewnić im warunków do pracy.

 

Liczą się bowiem oszczędności, a klient skusi się zewnętrznym pięknem. Na głowę tych, co takim myśleniem się kierują, należy wylać kubeł zimnej wody. Klient owszem przyjdzie, ale jeżeli w środku zobaczy fuszerkę, szybko ucieknie. Liczy się wyposażenie biura, ale także zatrudnienie specjalistów od budowania wizerunku. To oni podpowiedzą zapewne jak ważne jest przygotowanie materiałów promocyjnych i nieoszczędzanie na kampanii reklamowej. Nie chodzi tu bynajmniej tylko o spoty czy reklamę w prasie. O firmie świadczą nawet małe elementy jak papier, wykorzystany do produkcji wizytówek czy ulotek.