Pages Menu
 

Categories Menu

Posted by on lip 17, 2017 in Reklama i marketing |

Promocja to nie tylko reklama

Budowanie pozytywnego wizerunku i promowanie własnej działalności leżą w interesie każdej firmy. Samo reklamowanie produktów czy usług może bowiem okazać się niewystarczające w zderzeniu z wymaganiami rynku czy nasilającą się konkurencją. Poza zamieszczaniem w środkach komunikowania masowego materiałów reklamowych, bardzo ważne jest przykładanie wagi do budowania pozytywnego postrzegania firmy zarówno wśród klientów, jak również współpracowników.

 

Na wizerunek składa się mnóstwo elementów. Od tych najmniejszych, jak wyposażenie biura, po najistotniejsze, jak chociażby kompleksowa obsługa kontrahentów. Gdzieś po środku znajdują się różnego rodzaju inicjatywy o charakterze społecznym. Każda firma powinna mieć na uwadze tworzenie pozytywnych relacji z najbliższym otoczeniem. W ten sposób budowany jest wizerunek i ogólne postrzeganie danego podmiotu. Warto zatem inwestować czas i środki w lokalne inicjatywy o charakterze rozrywkowym i kulturalnym. Bezcenna może okazać się także pomoc w akcjach charytatywnych.