Czym się wyróżnia certyfikowany specjalista AdWords w praktyce? Centrum certyfikacji Google
Jeśli chcemy zostać prawdziwymi ekspertami od Google AdWords w praktyce, warto pomyśleć o odbyciu szkoleń i… nieustannym poszerzaniu swojej wiedzy na każdym kroku. Świat wirtualny zmienia się tak szybko, że w jego przypadku powiedzenie, że człowiek uczy się przez całe życie, staje się bardzo adekwatne.
centrum certyfikacji Google
Warto również zastanowić się nad zrobieniem certyfikatu AdWords, który potwierdza umiejętności i wiedzę z zakresu budowania kampanii reklamowych w Google. Jeśli z kolei jesteśmy po drugiej stronie i szukamy agencji reklamowej do współpracy, najlepiej zwrócić się do wyspecjalizowanych usługodawców. Dokumenty wydane przez centrum certyfikacji Google pozwalają myśleć, że mamy do czynienia z profesjonalistą, gdyż jest on przyznawany tylko najlepszym z reklamy internetowej. Po przejściu konkretnych szkoleń, osoba taka ma wiedzę o budowaniu kampanii dla konkretnych branż, nawet najbardziej specyficznych. Posiadanie takiego certyfikatu pomaga również w uzyskaniu statusu Partnera Google lub Partnera Google Premium. Aby go uzyskać, zgodnie z regulaminem Google, w agencji musi pracować przynajmniej jeden certyfikowany specjalista.
Choć dokumenty to nie zawsze wyznacznik wiedzy, jednak certyfikaty otrzymywane są przez specjalistów, którzy przeszli szereg zaawansowanych szkoleń i zdali trudne egzaminy. Zdecydowanie lepiej zaufać ich wiedzy niż kogoś zupełnie anonimowego.
Najnowsze komentarze