Pages Menu
 

Categories Menu

Posted by on lip 17, 2017 in Reklama i marketing |

Zapoznanie z ulotką

Należą do najczęściej spotykanych materiałów promocyjnych. Są rozdawane na ulicach, w sklepach, wkładane do skrzynek pocztowych i wciskane w szparę drzwi. Na co dzień większość ludzi na nie narzeka, ale mimo to ich ilość nie zmniejsza się. Wręcz przeciwnie jest ich coraz więcej. Nie sztuką jest jednak wydrukowanie tysięcy ulotek, których odbiorcy nawet nie zauważą. Jak w każdym materiale promocyjnym, ich wygląd i zawarta treść powinny być dobrze przemyślane.

 

Nudne, niewyróżniające się ulotki lądują najczęściej w pierwszym napotkanym koszu na śmieci. Zrobienie ulotki ciekawej jest natomiast sztuką samą w sobie. Najważniejszą zasadą jest wyważenie formy i treści. Wielu właścicieli firm chce na niewielkim kawałku papieru upchnąć tyle informacji, ile tylko zdoła. To błąd, ponieważ zabija czytelność i prowadzi do znudzenia przekazem. Zamiast setek słów czasami wystarczy jeden dobry obraz. Warto jednak mieć na uwadze, do kogo kieruje się komunikat. Reklama jest bowiem kształtowana głównie w oparciu o profil potencjalnych odbiorców.