Bez reklamy się nie obędzie. Bez znaczenia czy prowadzi się duży biznes na skalę międzynarodową, czy jest się właścicielem małej, lokalnej firmy. Promowanie swojego przedsiębiorstwa, wytwarzanych przez nie dóbr i systematyczne budowanie pozycji na rynku jest równie ważne, a czasami nawet istotniejsze od jakości produktów. Taka jest nieubłagana zasada funkcjonowania na rynku. Każdy, kto chce się na nim utrzymać, prędzej czy później musi zaakceptować ten fakt.
Promocja jest najważniejsza, ale związanych jest z nią wiele wątpliwości. Po pierwsze jakie narzędzia wykorzystać do budowania przekazu, a także gdzie umieścić komunikat, aby zapoznało się z nim jak najwięcej potencjalnych klientów. Nie ma co szukać rozwiązań na własną rękę. Zatrudnienie agencji reklamowej pozwala na oszczędzenie czasu, nerwów, a przede wszystkim pieniędzy. Specjaliści od promocji podpowiedzą, które formy reklamy będą najskuteczniejsze. Wskażą grupę docelową, przedstawią jej profil i dobiorą odpowiednie środki perswazji.