Content marketing, czyli wszystkie działania związane z promocją strony poprzez odpowiednie, unikatowe treści to obecnie podstawa działań w Internecie. Dzięki temu budujemy swoją widoczność, pozycjonujemy stronę w rankingach Google oraz dzielimy się wiedzą, co wpływa na budowanie wizerunku marki wśród odbiorców.
Jakie są narzędzia content marketingu?
Do elementów content marketingu należą oczywiście wszelkie działania w sieciach społecznościowych, na przykład na najpopularniejszych w naszym kraju portalach, jak: Facebook, Instagram, YouTube, Twitter. Zamieszczane w nich posty, video, webinary czy infografiki, muszą być dostosowane do zdefiniowanych przez nas grup docelowych, które są dla naszej firmy atrakcyjne. Wówczas znacząco zwiększymy konwersję i odwiedziny naszej strony.
content marketing blog
Świetną metodą budowania pozycji eksperckiej jest content marketing blog, powiązany z naszą witryną, gdzie możemy publikować ciekawe artykuły na tematy związane z naszą branżą, dzielić się aktualnościami lub umieszczać poradniki dla czytelników, jak radzić sobie z trapiącymi ich problemami.
Content marketing daje wiele możliwości – warto być na bieżąco i nie dać wyprzedzić się konkurencji.