Pages Menu
 

Categories Menu

Posted by on lip 17, 2016 in Reklama i marketing |

Przede wszystkim reklamować skutecznie

Jest wiele rodzajów reklam. Można podzielić je ze względu na wykorzystywany przekaźnik, grupę odbiorców czy rolę jaką mają do odegrania. Od lat ludzie zastanawiają się jednak przede wszystkim nad definicją reklamy skutecznej, bo tylko taka ma prawo bytu. Szczególnie ostatnie dekady to czas wzmożonych badań nad reklamą. Intensywny rozwój nowoczesnych technik komunikowania narzuca bowiem konieczność opracowywania coraz nowszych sposobów kształtowania zachowań konsumenckich.

 

Reklama zmienia się i nieustannie ewoluuje, głównie poprzez dostosowywanie do środków komunikowania masowego. Współcześnie za reklamę skuteczną uznaje się przekaz, który wpływa na możliwie największą liczbę odbiorców. Aby było to możliwe, musi być on odpowiednio sformułowany i umieszczony w miejscu, do którego dostęp ma wspomniana grupa. Zatem reklamę należy przede wszystkim dostosowywać do profilu potencjalnego klienta. Musi być dla niego zrozumiała, ale oprócz zawartości merytorycznej powinna odwoływać się także do emocji.