SEO SEM PPC projekt. Podstawowe terminy związane z reklamą w Internecie
Specyficzna nomenklatura rządzi każdym środowiskiem branżowym. Również w przypadku content marketingu istnieje szereg pojęć, które warto znać, jeśli prowadzimy firmę, nawet gdy nie mamy w planach specjalizować się w marketingu sieciowym. Pozwoli nam to lepiej współpracować na przykład z agencjami, zajmującymi się pozycjonowaniem witryn.
SEO SEM PPC projekt – trzy podstawowe terminy marketingu internetowego
SEM (czyli Search Engine Marketing) to wszystkie elementy związane z marketingiem w wyszukiwarkach. Składowymi SEM są SEO i PPC. Dobrze zaplanowany SEM projekt będzie uwzględniał wszystkie te elementy konieczne dla skutecznej kampanii sieciowej.
SEO (czyli Search Engine Optimization, czyli po polsku: pozycjonowanie lub optymalizacja) ma za zadanie poprawiać ilość i jakość ruchu z wyszukiwarek w witrynie. Polega na długofalowych działaniach.
A z kolei PPC czyli Pay per Click to wyłącznie model opłat za reklamę w wyszukiwarkach i u ich partnerów.
Język reklamy, zwłaszcza reklamy internetowej, jest żywy i czerpie znacznie z języka angielskiego. Warto zapoznać się z jego podstawami, żeby lepiej rozumieć, jakich działań może wymagać nasza strona.
Najnowsze komentarze