Pages Menu
 

Categories Menu

Posted by on mar 10, 2021 in Reklama i marketing |

Efektywny content – jak to robią najlepsi?

Czy da się poprawić efektywność własnego contenctu?
Odpowiedź na to pytanie jest banalne – Tak
Jednak co możemy zrobić, aby nasz content był efektowny?

Podstawową kwestią jest oczywiście

Regularność

– Jest tak naprawdę podstawa, jeżeli jesteśmy konsekwentni w tym co robimy oraz regularni prędzej czy później dostaniemy to czego chcemy.
Przykładowo kiedy działamy na Instagramie, tudzież Facebooku, warto dodawać regularnie posty – trzy razy w tygodniu (przykładowo)
Możemy dodawać różne formy, kiedy działamy w branży fitness, możemy założyć tematyczne konto i dodawać tam posty trzy razy w tygodniu, oraz codziennie publikować coś ciekawego na Instastories, może to być w formie ciekawostek.

Kiedy zbudujemy dość duże grono osób, możemy sprzedawać tam nasze produkty, czy też wejść w jakiś program partnerski w ramach którego będziemy polecać komuś, a my będziemy otrzymywać należytą nam prowizję.
Pozostając już przy Instagramie możemy także robić sesje pytań i odpowiedzi i tam utrzymywać stały kontakt z naszą grupą odbiorców.

Innym ciekawym rozwiązaniem na poprawę naszego contentu to

Inspiracja

– innymi podobnymi kontami na Instagramie.
Możemy również wprowadzić format o nazwie “Ciekawostka dnia” i codziennie o określonej godzinie dodawać jakąś ciekawostkę związaną z naszą branżą. Taki format na pewno zostanie pozytywnie odebrany, dlaczego?
Dlatego, że przekazujemy wartość, jednak w ciekawy i nie nudny sposób. A takie coś bardzo jest lubiane i oglądane.
Jednak możemy inspirować się absolutnie wszystkim, jednak należy odróznić Inspirację od Kradzieży.
Warto co jakiś czas pytać ludzi zainteresowanych co im się podoba, a co by zmienili, w ten sposób dostaniemy jasny obraz tego co warto kontynuować a co lepiej zmienić, bądź w ogóle zakończyć.

Jakość

Jakość jest również ważna, dlaczego?
Ponieważ mało kto chce oglądać słabe oraz brzydkie posty, czy też relacje, warto zadbać o to, kiedy zastanawiamy się jak wpłynąć na efektywność w promowaniu własnego contentu, ponieważ jest to
dość ważny element.
Kiedy robimy zdjęcia naszych produktów, warto zadbać o dobry sprzęt, po to by właśnie jakość była “przyzwoita”.
Poza tym o wiele ładniej ogląda się coś kiedy jest w ładnej jakości, niż kiedy jest zbyt ciemne lub bardzo nie ostre.

Kiedy spełnimy te trzy proste elementy, możemy być pewni, że nasz content będzie o wiele skuteczniejszy oraz efektowniejszy.
Metoda dziś omawiana działa na różnych płaszczyznach, nie tylko na Facebooku czy też Instagramie.