Pages Menu
 

Categories Menu

Posted by on cze 1, 2021 in Reklama i marketing |

5 zalet personalizowania powiadomień

5 zalet personalizowania powiadomień

Powiadomienia push są jedną z najpopularniejszych technik marketingowych. Jeśli jednak rzeczywiście mają być skuteczne, powinny być odpowiednio przygotowane. Przedstawiamy 5 zalet personalizowania powiadomień!

1. Skuteczny kanał komunikacji

Powiadomienia push są świetnym kanałem komunikacji, w szczególności gdy klienci nie czytają wysyłanych newsletterów. Wystarczy chwytliwe hasło, opisujące produkt umieszczone w wiadomości. Web pushe mają tym samym dużo wyższy współczynnik konwersji. A co najważniejsze nie działają na nie ad-blockery, ani filtry antyspamowe, więc informacja zawsze dotrze do potencjalnego klienta (a nie skończy np. w spamie). Wiadomość zaczynająca się od spersonalizowanego powitania, np. zawierającego imię klienta, od razu skuteczniej przykuwa uwagę. Ciekawie napisany tekst nawiązujący, np. do zainteresowań odbiorcy czy jego nawyków, wzbudza większe zainteresowanie. Takie powiadomienia są częściej wyświetlane i czytane.

2. Mniejszy współczynnik odrzuceń

Standardowe, powszechnie wysyłane powiadomienia w większości przypadków są ignorowane przez klientów. Spersonalizowane wiadomości są dostosowane pod względem odbiorców. Trafiają do osób, które rzeczywiście są zainteresowane daną ofertą, ponieważ już wcześniej ją przeglądały.

3. Wyższy poziom zaangażowania

Intrygujące powiadomienie, wpisujące się w potrzeby klienta, to większa szansa na to, że dany odbiorca rzeczywiście kliknie w odnośnik. Dzięki temu ma się pewność, że odbiorcy będą na bieżąco informowani, np. o promocjach. Takie bodźce skutecznie zachęcają do zakupu.

4. Oszczędność czasu i pieniędzy

Personalizowane powiadomienia trafiają do osób, które rzeczywiście są zainteresowane tematem. Decydując się na to rozwiązanie oszczędza się czas oraz pieniądze, które zmarnowałoby się na próbę dotarcia do niewłaściwych grup odbiorców. Dodatkowo, rozwiązanie to, może zostać całkowicie zautomatyzowane. Więcej informacji na ten temat można znaleźć na: https://push-ad.com/blog/marketing-automation-co-to-jest/.

5. Komunikacja w czasie rzeczywistym

Powiadomienia push to jedna z najlepszych metod komunikacji z klientami. Z ich pomocą można błyskawicznie przekazać informacje, np. o promocjach ograniczonych czasowo. Przy okazji od razu zdobywa się cenne dane na temat tego, ile było wejść oraz z jakiego źródła pochodzą. Takie informacje można z powodzeniem wykorzystać podczas tworzenia całej kampanii marketingowej.

Chcesz zacząć stosować personalizowane powiadomienia push? Ich wdrożenie oraz obsługę znacznie ułatwiają specjalne narzędzia IT. Pełną ofertę nowoczesnych rozwiązań z zakresu marketing automation znajdziesz na: https://push-ad.com/.