Pages Menu
 

Categories Menu

Posted by on lip 17, 2017 in Reklama i marketing |

Temat leży na ulicy

Temat leży na ulicy

Takie hasło słyszą studenci dziennikarstwa na pierwszym roku studiów. Nie trzeba szukać daleko, ponieważ wszędzie można znaleźć historię, którą da się opisać. Analizując zawartość współczesnych mediów można jednak zadać sobie pytanie, czy należy przedstawiać coś tylko dlatego, że można to zrobić. W mediach pełno jest teraz mało ambitnych programów, tak zwanych zapychaczy. Ich zadaniem jest zapełnić lukę pomiędzy bardziej atrakcyjnymi pozycjami.

 

W końcu trudno jest zapewnić odbiorcom rozrywkę na wysokim poziomie dwadzieścia cztery godziny, siedem dni w tygodniu. Zatem zapychacze są jak najbardziej do przeżycia. Problem pojawia się, gdy tak konstruowane są główne wydania wiadomości. Coraz częściej można w nich znaleźć materiały o zaginionym psie, wrednym kogucie czy krzywym drzewie. Owszem, raz na jakiś czas tego rodzaju informacje mogą być przyjemną rozrywką. Zwłaszcza gdy alternatywą jest słuchanie o poczynaniach polityków na najwyższych szczeblach władzy. Niemniej jednak co za dużo to niezdrowo.