Pages Menu
 

Categories Menu

Posted by on maj 24, 2021 in Reklama i marketing |

Cechy charakterystyczne kierowania geograficznego w reklamach PPC

Cechy charakterystyczne kierowania geograficznego w reklamach PPC

Za sprawą internetu jesteśmy ze sobą połączeni jak nigdy dotąd. Daje to szereg nowych możliwości i otwiera na nieznane dotąd możliwości. Prowadząc firmę, nie musimy bowiem ograniczać się wyłącznie do klientów, jacy znajdują się w naszej okolicy. Wszystko to za sprawą innowacyjnych praktyk marketingowych.

Z racji szerokiego dostępu do sieci w dużej mierze nastąpił upadek bariery przestrzeni w dostępie do informacji. Tym sposobem wzrasta liczba podmiotów, które mogą stać się naszymi klientami. Wzrost ilości urządzeń mobilnych tylko ten stan potęguje, a my możemy wyjść temu naprzeciw. Pomocną dłoń wyciąga do nas SEO i na ten właśnie temat możemy dowiedzieć się nieco więcej w dalszej części niniejszego tekstu.

Kierowanie geograficzne i jego rola w reklamie PCC

Jak zapewne większość korzystających z reklam doskonale wie, że usługodawca pozwala na wyświetlanie ich do konkretnych użytkowników. Oznacza to konkretną sytuację, w której kierowanie geograficzne w reklamach PPC pozwala wyświetlać reklamy jedynie osobom pozostającym na danym obszarze. Warto tu dodać, że jesteśmy w sanie w dowolny sposób kontrolować wybraną lokalizację i tym samym może ona ograniczać się do:

  • kontynentu,
  • kraju,
  • regionu,
  • miasta.

Bez większych przeszkód możemy też ustalić precyzyjnie promień zasięgu reklamy od naszego sklepu. Zatem zasięg działania reklamy może być tak szczegółowy, jak tylko chcemy. Jest to świetne rozwiązanie, bo w przypadku lokalnych firm np. serwisu samochodowego czy też piekarni
znacznie uszczelniamy zasięg wyświetlania reklamy. Do tego nie przepalamy pieniędzy na niepotrzebne wyświetlenia, bo trafia ona do bezpośrednio nią zainteresowanych.

Podsumowanie

Korzystając targetowania reklam na platformach PPC pod kątem lokalizacji, warto stosować w ramach testów różne rozwiązania. Taki krok pozwoli z dużym prawdopodobieństwem przekonać się, na co reagują w największym stopniu nasi odbiorcy. Tego typu praktyka może być też korzystna przy różnych lokalizacjach reklam, szczególnie gdy każda grupa docelowa jest odmienna.