Pages Menu
 

Categories Menu

Posted by on lip 30, 2018 in Reklama i marketing |

Podstawy content marketingu – szkolenie. SEO duplicate content

Współczesne społeczeństwo to społeczeństwo internetowe. Większa część życia przeniosła się do sieci. Prezentujemy się na profilach społecznościowych, reklamujemy w Google, robimy zakupy online. Posiadanie strony internetowej to już zbyt mało, żeby być widocznym w sieci. Co można zrobić, żeby nie zniknąć w milionach innych danych?

Content marketing (szkolenie) – szansa na zaistnienie w Internecie

Istnieje wiele strategii promujących strony internetowe. Jedną z nich jest content marketing, polegający na pozyskiwaniu ruchu i odwiedzeń na stronie, dzięki ciekawej treści. Powinna być ona unikatowa – dzięki temu przyciągnie czytelników i będzie atrakcyjna także dla robotów Google. Jeśli nie chcesz zatrudniać dodatkowego pracownika lub zlecać tworzenia treści zewnętrznej firmie, warto udać się na content marketing szkolenie, choćby w wersji podstawowej, żeby mieć świadomość aktualnych trendów i działań internetowych.

seo duplicate content

Podstawowym błędem, którego należy się wystrzegać jest seo duplicate content. Na czym polega? Mówiąc w skrócie – to powielenie tej samej treści w ramach tej samej witryny (wewnętrzny duplicate content) lub na różnych stronach (zewnętrzny duplicate content). Użytkownicy łatwo wychwycą, że proponujemy im coś, co już czytali, a dodatkowo nasza strona znacząco spadnie w oczach Google. Zamiast zyskać, decyzja o powielaniu treści może stać się początkiem większych problemów z pozycjonowaniem strony.