Pages Menu
TwitterRssFacebook
 

Categories Menu

Posted by on Maj 30, 2018 in Reklama i marketing |

Czym jest remarketing? Lista remarketingowa – Remarketing co to jest?

Czym jest remarketing? Lista remarketingowa – Remarketing co to jest?

Oprócz standardowych działań marketingowych w sieci, coraz częściej pojawia się zjawisko remarketingu, zwłaszcza w odniesieniu do kampanii w Google. Na czym on polega?

Remarketing co to jest?

Remarketing to rodzaj kampanii prowadzonej głównie w sieciach kanałów partnerów Google, czyli na przykład w popularnych serwisach, jak: YouTube, Olx, Interia itp.

Jak działa remarketing? Jest on dedykowany osobom, które już odwiedziły stronę danej firmy. Ma na celu utrwalenie u nich informacji o danym produkcie i skuteczniejsze przekonanie do powrotu i zakupów. Żeby mogła powstać lista remarketingowa użytkownik musi wejść na stronę, na której umieszczane są pliki cookies, które później uruchamiają wyświetlanie reklam użytkownikowi, gdy już opuści daną witrynę. Może to być treść statyczna (stały przekaz dla wszystkich podstron witryny) lub dynamiczna (wyświetlanie konkretnych produktów, które oglądał wcześniej odwiedzający).

Remarketing to skuteczna metoda budowania świadomości marki i skutecznego dopinania transakcji. Dzięki temu reklama jest spersonalizowana i po prostu skuteczniejsza.